пʼятницю, 5 лютого 2010 р.

ЙОГА БІЛОЇ ТАНТРИ. МОСКВА 2010

«Краса життя в тому, щоб відчути себе і все в собі, у цьому універсумі гармонії.
В іншому випадку ви станете жертвою переживання і невідступного страху.
У кожному успіху, в кожному досягненні, в кожній любові задоволення виникає з новизни, насолоди новизною.
Але також є і задоволення вічне, в якому ви оновлюється постійно. Це Діагональна енергія, це енергія Білої Тантри ».
Йогі Бхаджан

     Тантра-мурантра;)..
     Йога Білої Тантри - це щось дивовижне і несхоже ні на що раніше мені відоме. Перша відмінність у тому, що це подія. Вона проводиться майже щотижня будь де у світі - Токіо, Римі, Лондоні, Гамбурзі, Маямі, Тель-Авіві... Найближче місце проведення від Києва - це Москва. Цього року там була четверта Тантра, я там вдруге.  
   Сенс цього заходу - це глобальне генеральне прибирання від мозкових шлаків та залежнів, така собі йога-баня. Після минулорічного досвіду, я вирішила робити таку процедуру очищення як мінімум раз на рік.
    За словами Йогі Бхаджана, за секунду мозок виробляє 1000 думок. Варто тільки уявити цей різновекторний потік! Більшість з них назавжди губиться у несвідомому, однак діє на роботу мозку. Ми ніби оточені такими стримуючими опорами з наших старих хаотичних думок, що закостяніли і блокують нашу вільну реалізацію у світі.
     Дуже часто не ми керуємо нашим мозком, а наш розум і думки направляють нас. Інколи на якийсь час виходить вискочити із цієї машинерії, якою ніби ти і являєшся, і тоді стає видно як всякі потвори смикають тебе та інших за мотузки і як результат таких смиків імпульсивні рішення, невдала комунікація та тотальний стрес і зневіра.
    Минулого року я вперше почула від своєї інструктора, Олі Лушпай, про таку особливу йогу, і так, як вона дуже тісно пов'язана із кундаліні йогою (Махантантриком, майстром йоги Білої Тантри, є Йогі Бхаджан, котрий власне і відкрив нам західним людям цей тайний метод, як і саму кундаліні йогу), то половина нашої групи вирішила дізнатися, що ж це таке на власному досвіді. Наша інструктор мала вже досвід попереднього року і її розповіді манили нас як пацючків запах сиру:). Однак на місці все виявилося без мишоловок, ловців юних та неокріплих душ і навіть без котів. (все ж зберігаючий розум необхідна річ, коли ти пускаєшся в глибокий езотеричний заплив;).
    Ця штука перевершила мої очікування і взагалі круто змінила мій внутрішній еволюційний шлях.

    Я  к це все відбувається?
   Йогі Бхаджан стверджував, що енергії всесвіту одночасно паралельні і перпендікулярні за своєю природою, подібно витканій тканині. І так само, як тканина, туго натягнута по діагоналі, йога Білої Тантри має найпотужнішу діагональну Z-енергію. Спрямовувана Махантантриком, ця енергія проривається через блоки підсвідомого. 
  Для того щоб провести одну сесію такої йоги необхідно щонайменше 300 людей, котрих розсаджують особливим чином аби ними струменіла енегрія (люди сідають один навпрото одного лініями, щоразу ці лінії відрізняються). Для початку вам слід обрати собі пару (або вже на події, або ще заздалегідь). Оскільки Тантра із санскриту означає неперервність, зв'язок, то ви маєте обнулитися,  злитися і зустрітися із чоловічим та жіночим началами на рівні енергій. Тому дуже бажано щоб пара була різностатева, хоча це не обов'язково. 
   Йогі Бхаджан покинув своє фізичне тіло 2004 року, однак заздалегідь подбав про нас, бажаючих долучитися до цієї практики. Він і його оточення відзняли відео-керівництва  (оскільки кожна Тантра неповторна, існують сотні записів, за все життя, відвідуючи сесії йоги Білої Тантри можна й невтрапити на ті самі комплекси). Виходить, використовується принцип телефона - Махантантрик з'єднує своє тонке тіло із тонкими тілами учасників і відбувається тонка комунікація.
  Отож все відбувається приблизно так: збирається числена громада, всі майже одягнені у все біле (білий колір додає 70 сантиметрів аури, і цим сприяє роботі), люди розбиваються на пари, сідають в лінії, що означили фасилітатори (помічники) і починається дійство. Ведучий Тантри оголошує крію, Йогі Бхаджан розказує про неї і показує, ми починаємо виконувати. Крія (комплекс) триває від 30 до 60 хвилин. Майже постійно виконується у простій позі (напівлотосі). Спочатку від монотонності можна збожеволіти, тому на такі практики треба їхати вже певною мірою розмедитованим та підготовленим фізично. Перед минулорічною Тантрою, скажімо, я пила золоте молоко (спеціальна суміш для укріплення суглобів, кому цікаво, можу поділитися якось). Цього року обійшлося без молока але й почувала себе значно краще. Ще дуже багато залежить від вашого Тантра-партнера - на скільки ви доповнюєте і підтримуєте один одного. Цого року мені страшенно пощастило із людиною.
   По закінченню крії - перерва: хто відпочиває, хто точить ляси, хто танцює.. більшість розминає ноги. Потім знов крія на 30 або 60 хвилин, і знову, і знову і так до самого вечора. Потім коли кажуть, що Тантра скінчилася і ти перевдягаєшся, йдеш на білий світ, їдеш Москвою, поїздом, вже Києвом - безвпивно дивуєшся як всі ці декорації по-новому сприймаються!

     Що дає Тантра?
   
Минулого року я відчула цікаву річ. Після Тантри домовилася із приятелем зустрітися у чайному клубі. Адресу орієнтовну я записала, однак роумінг з'їв всі мої гроші і телефонні уточнення "де ти?" випадали із програми. Це було на Луб'янці, на якомусь із численних провулків, у якомусь із тих домів, де здаються навіть коридори і знайти щось просто нереально, особливо увечері. Але я потрапила у такий сріблясто-прозорий потік, що всілякі перепони були просто картонними декораціями до дитячого фільму - підмугикуючи в такт до своєї внутрішної музики я якимось дивним чином дуже впевнено йшла нічними лабіринтами а потім різко зупинилася і пішла у підвальчик якогось під'їзду, а потім аж побачила вивіску і чай і приятеля.. Щось надзвичайне було! Це Залізний Фенікс (та-та - реклама у нашому малочитацькому ефірі;), найстаріший чайний клуб Москви - дуже цікаве місце (там були дивовижні свічники: на камінцях, якихось кругляках,  стирчали тоненькі жовтенькі церковні свічечки - мене це вразило).
    Але це всього одна із замальовок постантрівського стану. Взагалі протягом 40 днів відбувалося багато всіляких дивовиж, у цей час варто або позбуватися від якогось непотрібного патерну або прививати новий. Таке враження було, що час згустився і стиснувся, що він хоче щоб я його пошвидше проковтнула навіть не прожувавши. І так потім цілий рік - самі палки і цукерки. Дуже спартанський, веселий і розвиднювльний час. Як на мене, то цей рік був самим проривним за всі 25 попередніх років.

    Як це було цього року
    Цього року було унікально-цікаво. По-перше, із усієї суверенної та незалежної України туди попхалася лише я (ще був один посол із Білорусі), решта - росіяни. Слід сказати, що кундаліні йога, і, відповідно йога Білої Тантри, там вже доволі популярні, як і серед решти прогресивних країн. Минулого року ми зупинилися аж на три дні у Снєгірях - там ціле дачне та пансіонатне містечко для урядовців та оточення. Ми день входили у стан, ходили на інтегруючий клас, спілкувалися, їли смачну йогінську їжу, потім день тантрилися і день виходили із стану - спілкувалися, отримували рекомендації. Все доволі м'яко у теплі, комфорті і милих засніжених пасторалях за вікном. Цього року організатори вирішили зробити подію власне у Москві, у центрі Бойових мистецтв (теж, до речі, дуже позитивне і красиве місце на Варшавському шосе). Дякуючи комунікативності у мене з'явилася подруга із минулої Тантри і цього року я в неї зупинилася. Разом поїхали на Садхану (ранкову практику кундаліні йоги) і потім реєстрація та власне Тантра. 
      Ні в мене, ні в подруги моєї Ірини, не було нікого на прикметі. Разом тантритися нам не дуже хотілося (ми вже мали минулорічний досвід із дівчатами). Тому кожна вирішила знайти собі підходящого йогіна-мужчину. Як ви знаєте, в такі езотеричні хащі частіше і більше потрапляє саме жінок. Однак, ми якось так по-особливому сяяли, що все склалося як бажалося. Іра навіть знайшла ще й вищого за себе, а вона, модель нівроку, аж метр вісімдесят. Мені зріст не був  таким важливим, тим більше, що він лестить більшості чоловіків. Отож я подивилася праворуч-ліворуч і знайшла собі чудового Тантра-партнера Павла. Дякувати ангелам, то був реально подарунок. Ми з ним майже ні про що не спілкувалися, але підтримка і комунікація на рівні душі були неймовірними. Можу навіть сказати, що завдяки цьому хлопцеві саме цього року і відбулося якесь більш глибинне розуміння саме цієї практики, себе в ній і взагалі в глобальній картині. Багато речей у мені ще вантажаться, як драйвери, що встановлюються, про багато речей не зможу розказати, бо ще не можу таке описати, але те, що пройшло на рівні усвідомлення, було неймовірним. Одне, мабуть, найголовніше, це барти-давати. Я чомусь майже завжди почувалася в зоні комфорту саме даючи, коли приймаєш, то ніби залежиш, і тоді кортить пошвидше віддати і якось так артистично щоб ніхто і нічого не подумав. Я описую саме цю грань, оскільки, як виявилося, багато людей хитається від цього дисбалансу. Одна із крій була взятися і триматися за лікті та передпліччя і дихати певним чином. Я несвідомо взяла партнера за руки (типу я їх тримала). А він так мило каже: 
- Давай навпаки - тобі ж так легше буде.
Ця фраза була ключовим моментом для мене - точно: МЕні ж так легше буде!
Ще досі на неї медитую. І дійсно дуже важко було тримати положення і якби не підтримка, це було б зробити просто нереально. 
     Я, здається, розкусила смак цукерочки Білої Тантри, принаймні, якогось із її шарів. Це тотальне розчинення у партнері, безумовна любов до нього на рівні душі, саме через нього ти зв'язуєшся із всією мережею (як казав Йогі Бхаджан: "Якщо ти не бачиш божественного в усьому, то ти його не бачиш ні в чому"). Сидиш ти в незручній позі, роблячи важку пранаяму у парі, по суті із незнайомим чоловіком, але ти відчуваєш, що це Людина, що вона і є частиною Бога і ти така ж частина і вся решта - ті ж само мозаїчні шматочки і накриває тебе таким кришталевим-ясним станом! Тобі важко, вже геть змучилася, а потім порція сили підливається через добрі руки навпроти; їм, рукам, важко, і ти в них вливаєш впевненість і любов. Це реально зв'язок, і зв'язок величний, божественний, незбагненний! Тантра була 6 днів тому, а я ще досі купаюся у її хвилях, вона мене ніжно оповила і знання й досвіди допроникують і далі. Цей божественний досвід варто спробувати кожному хочаб раз в житті!

   Кому потрібен досвід йоги Білої Тантри?
  Зараз я починаю розуміти, що таки не всім це потрібно. Тобто не саме тепер - не кидайте роботу, не біжіть реєструватися на Стокгольмську Тантру 13 лютого:). Зачекайте, не біжіть! Вдихніть-видихніть, ще раз, глибше: все чудово!:) Тантра - це і є все життя, і коли ми починаємо відчувати тантричну природу всього оточуйочого, то обов'язково пізнаємо глобальний досвід, який для кожного буде чимось своїм і особливим. Для мене цей транспорт для духу (Біла Тантра) видається екстра-швидкісним, комфортним і надсучасним, тому я про нього із таким захопленням і розказую. Але ми такі різні, що для кожного, мабуть, підходять свої коліщатка і рейки. Якщо ви аж так далеко дочитали, то щось про цей метод точно зрозуміли. Він може стати вашим транспортом, а може наштовхне вас на щось абсолютно нове та інше. У всякому разі, моя ланка зв'язалася із вашою і підмигнула на морзе душі про чудову хімчистку духу.
Будьте щасливими, веселими і благословенними!
Кундаліні йога - це весело!;)




8 коментарів:

  1. Яке щастя читати такі емоційні пости. Дякую, Маринко. Я дуже рада, що я повноцінний член першої креативної групи з кундаліні-йоги :)))І те, що вона відбулась(і відбувається) у Петрівському, якось автомачтино відносить це ж Петрівське до духовних скарбниць України:))) (як пафосно, еге ж?)) Ясна річ, два заняття з йоги ще не встигли перевернути з ніг на голову моє життя і може це й добре. Але чого особисто я чекаю від всієї цієї затії - так це справді відкрити у собі ті божественні струмені енергії і спрямувати їх на таке ж божественне! Я думаю, немає у житті таких речей, які б не приносили користь. А про користь йоги і думати нема чого, тут все наповерхні, все явно.
    Коротше кажучи, чекаю нашого наступного заняття.
    Радую твоїй поїздці В Москву.
    І ще хочу попросити, щоб ти поділилась якоюсь літературкою про Йогі Бхаджана і про його вчення, бо дуже вже мене вразили цитати, які ти написала. :)
    Обіймаю.
    Оксанка Карпович.

    ВідповістиВидалити
  2. О, Оксанко-Босі-Ніжки - привіт! Дякую за комент!
    З Йогі Бхаджаном цікава штука - він приніс нам вчення, але як справжній майстер написав лише одну книгу "Гуманологія", вона і власне його лекції розтягані на цитати і з цих пазлів вже ліплять книжки. Їх не так і багато російською мовою, дещо можна купити навіть на Петрівці, я брала дещо у знайомих, дещо сама купувала. Але найголовніша річ, це те, що краще, для початку відчути його вчення емпірично, а то читаєш і ніби щось інопланетне.. так було в мене.
    дещо можеш почитати тут: http://bhajan.narod.ru

    ВідповістиВидалити
  3. а щось писатиму тут;)
    слідкуй за новинами!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за дієві практики! Приємно знову відчувати легкість у тілі, особливо якщо робити кундаліні практики о 5 ранку! Для мене це було дуже не звично!!:))) Дякую!:)

    ВідповістиВидалити
  5. О, я дуже рада, що ти відчуваєш такі трансформації - це чудово!
    Так тримати:)

    ВідповістиВидалити
  6. Я щойно зрозуміла, що ти, Маринко, робиш шикарну річ. (Просто щойно я дізналась, нове німецьке слово, яке означає "ціль" і згадала про наші заняття, мені дуже гарно стає, коли ти кажеш: - задайте собі питання і ви ж на нього і відповісте..._) Так от такий мікс речей, які викликають в мене дивовижні емоції дав мені можливість зрозуміти, що мені зараз треба, встановити нову ціль!)) Вона гарна, як місячне сяйво:))) Мені подобається перебувати у кімнаті, де ми займаємось всі разом. Поки ще я не дійшла до того, щоб сприяти "вростанню" цієї культури в мій постійний спосіб життя(медитації о 5 ранку))) але емоції, які я отримую раз на тиждень, надихають мене протягом днів до наступного заняття!:))

    ВідповістиВидалити
  7. :) так мелодично - аж з самого сердця написала! Класні процеси в тобі відбуваються. Я таки вирішила додавати 10 хвлин теорії перед заняттям, - нам інколи це більше допомагає. Я радію за всіх нас, все буде чудово. Така картинка на це з'явилася: ми всі сиділи в аеропорту і чекали на чемоданах дуже довго, а потім сіли на верблюдів і пішли своїм караваном. Просто прикол у тому, що аеропорт макетний, туди самі літаки не літають, його ще знайти треба.. таке:)

    ВідповістиВидалити
  8. Стосовно практик у способі життя, я помітила, що менше захищаюсь від людей, стала їм більше довіряти, і вони теж пішли мені на зустріч! Я зрозуміла, що на той захист витрачала більшу половину своєї енергії, і її бракувало в тих місцях, де вона справді була дуже потрібна! Я рада, що я дочекалась свого верблюда!! Я можу знайти і скороти, як говорить ЙОгі Бхаджан, відстань між мною і мною!!:)
    Дякую

    ВідповістиВидалити