Однак, разом із цим, у методі кундаліні йоги школи Йогі Бхаджана є поняття десятини. Вважається, якщо людина 2,5 години медитує на бога (займається ранковою практикою), то решту дня бог медитує на цю людину.
Ще одна відмінність садхани від просто практики: в кундаліні йозі, ми називаємо так саме ранкову, досвітню практику. Оскільки час до сходу сонця є сатвічним, тобто благосним і саме в цей час простір максимально відкритий до нас; можна отримати відповіді і відчути єдність із всесвітом. У всякому разі, хто хоч раз пробував до світання займатися практикою, знає, що це за особливий стан!
Спершу здається, що ти обов’язково заснеш. Але потрапляєш у інший простір і все відбувається по-особливому.
Садхану практикують, як самостійно, так і в групах. У Києві групові садхани роблять лише на свята, у Одесі – це регулярна практика, в Європі та Америці майже в кожному великому місті можна знайти центр кундаліні йоги чи ашрам, де щодня практикують садхану.
Коли повертаєтеся із садхани, десь о 8 ранку, то відчуття наче ви такий собі струмок і вливаєтеся у потік річки, але все рівно ви струмок. Не знаю як це пояснити. Всі йдуть на роботу такі злі чи сконцентровані. Всі ці декорації і персонажі сприймаються інакше. Ви вже наче один день у паралельному житті прожили. А день після садхани дууже довгий – ніби 2. Тільки спати хочеться лягати рано. В принципі, якщо забрати від нас забави цивілізації – нет, телик, вечірні розваги і решту, то ми б так і вставали-лягали – це природно і реально.
Немає коментарів:
Дописати коментар