четвер, 22 квітня 2010 р.

Муладхара чакра


   Поняття чакра (буквально "колесо") частіше застосовують у йозі. Однак про це так чи інакше говорять інші вчення й практики і навіть офіційна наука.
Інколи мені здається, що про чакри всі знають хоча б те, що вони є. Але маючи, ще скромний інструкторський досвід, помічаю що багатьом про це поняття нічого невідомо або ж є якийсь інформаційний сумбур. Не обіцяю, що все ідеально поясню, однак деякі тези та ідеї, що маю на даному рівні, беруся розказати.
У людському тілі є 7 основних чакр, або енергетичних вихрів. Кожен із них має свою вібрацію, колір. Часто чакри, зображуються у вигляді лотоса із пелюстками від 4 до 1000. Всі ці енергоцентри розміщуються по вертикалі на поверхні ефірного двійника людини (оскільки крім фізичного тіла ми ще маємо кілька тонких; про це в наступних випусках). Часто, свідомість людини знаходиться на тому чи іншому чакральному рівні: вона може діяти, говорити, любити із рівня кожної із чакр (або комбінації їх). Саме цим пояснюється те, що ми говоримо «Та людина на інших зі мною вібраціях».
Муладхара (корінна чакра) – знаходиться в області ануса. Вона має червоний колір. Відповідає за виживання, репродукцію. У фізичному тілі вона відображується на імунній системі, репродуктивних органах, товстій кишці, сечовому міхурі, ногах.
Часто, простежити, що саме цей центр у людини є ведучим, можна за зовнішнім виглядом. Такі люди обирають фактурні матеріали, одягаються в усталену класику. Вони мало розмовляють, довго освоюють інформацію. При ході, всією стопою опираються на землю, і взагалі, в їхніх обрисах багато тяжистості, значимості і земної вагомості (часто ширококості). Роблять все повільно і статечно. В побуті проявляють дивну економічність – використовують малопридатні речі. По тілу й мові прочитати, що муладхара домінує можна з такого: корпус малорухливий, значні паузи в мові, любить висловлюватися структуровано, носить речі із кишеньками (щоб все мати під рукою). Також часто люблять запасатися про всяк випадок продуктами.
Перший центр пов'язаний із стихією Землі. Саме ця чакра відповідає за довголіття, збереження і накопичення земних благ. Часто, люди із активною муладхарою – це приземисті, можливо лисуваті завсклади, директори маленьких підприємств (часто їх бізнес точиться коло збирання і накопичення ресурсів).
Коли ж у людини дисбаланс із цією чакрою, тоді має проблеми з імунітетом, відповідно і з всім організмом. Також це може проявлятися у страхах, невпевненості, фінансовій нестабільності… Це реальний корінь людини, котрий має бути доволі таки потужним, щоб утримати все дерево. Часто люди, що займаються практиками нехтують важливістю цієї чакри, і, що називається відлітають (кажу на своєму прикладі – мій тато, яскравий муладхарник, я ж, відповідно, як всяка дитина, мала йти і розвиватися своїм шляхом, тому все, що стосувалося заземлення мене відштовхувало; почавши практикувати я так замедитувалася, що мене буквально як кульку треба було ловити за мотузочок. Дякувати, що моя вчитель це вчасно підмітила і дала мені комплекс для першої чакри, а ще я заземлялася рахуванням і простою фізичною роботою – особливо корисна робота в землі – крім заземлення ще й надихає).
Отож з думкою про свій корінь, доглядайте стовбур, гілочки, листочки і плоди свого дерева!
Будьте щасливі, веселі і благословенні!






2 коментарі:

  1. шкода, мультик не можна подивитись.

    ВідповістиВидалити
  2. а чому? хіба не відкривається?
    я тобі можу вконтакті його скинути, я його там і знайшла:)

    ВідповістиВидалити