понеділок, 29 серпня 2011 р.

І знову іменини:)


   Деяким нашим студентам, як благословення, приходять духовні імена. Тепер Тетяна Булах отримала прекрасне ім'я Харімандер Каур, що означає Храм (дім) любові і благополуччя, що вібрує всередині. Каур - це велична принцеса, левиця і такий титул мають всі жінки у нашій традиції. Це має корені з сикхізму, оскільки вчитель Кундаліні йоги, Йогі Бхаджан був сикхом (Сикхізм - дхармічний напрямок розвитку, буквально "сикх" = "учень"). Сінгх - це доблесний лев, принц - це титул чоловіків у нашій традиції.
   Манруп Каур - це духовне ім'я іншої нашої коліжанки Катерини Кобилянської, що означає Єдність серця і розуму у служінні Абсолюту.
   Ще раніше Юля Кормош отримала благословенне ім'я Савітрі Каур, що означає. Та, що перебуває в блаженстві мудрості і знання. А Ілона Щаслива вже давно медитує на на своєму світлому імені Дхарам Дживан Каур, що означає Та, що слідує дхармі крізь життя (переклади доволі умовні, як ви розумієте, оскільки ті величини, які вони окреслюють мають так мало відповідників навіть у нашій солов'їній мові:). 
   Також є дуже цікавий нюанс у отриманні імен для подружніх пар - інколи вони отримують одне ім'я на двох (оскільки подружжя, це одна душа у двох тілах). Серед наших студентів є прекрасна подружня пара - Наталя та Андрій - відтепер вони об'єдналися ще й спільним іменем Акал Дхарам (відповідно Каур і Сінгх). Це означає Безсмертна дхарма, тобто закон, життя, шлях. 
   Ці імена дуже багатозначні по своїй суті, і щоразу коли ми їх чуємо, повторюємо, медитуємо на них, вони нам розгортаються у все витонченіших іпостасях, несуть нову і нову інформацію, допомагають зрозуміти своє місце у загальному потоці, свою місію, ідентифікацію, призначення, колір і смак..
   Можна мене, звичайно, звинуватити у надмірній сентиментальності, але сльози радісного блаженства так і застеляють мої очі від таких щасливих новин.
   Благословень всім нам!
   Сат Нам!

Немає коментарів:

Дописати коментар