вівторок, 23 серпня 2011 р.

Казкові запахи


   Коли я вдома у мого тата, то читаю свої дитячі казки. Через них і саме там ангели завжди гарні знаки подають. Якось на тижні мені трапилася Пастушка і сажотрус. Мила така казка про порцелянове кохання і раптом потрапляє така цікава деталь про вазу із сіллю і травою. Виявляється, у давнину духм'яні трави сушили і змішували із сіллю, щоб довше тримався запах і розставляли такі вазочки по кімнатах. 
   Мій експериментатор одразу зробив суміш із лаванди і полині, морської солі і ще кількох крапель лавандового масла. Це найблагісніший і делікатніший із всіх відомих мені ароматизаторів. Знай собі помішуй вазочку, коли запах вже не такий інтенсивний.
   Більшість із нас займається практиками, і помітили, наскільки вимогливими стають наші рецептори до оточуючих подразників - звукових, смакових, слухових, візуальних.. Тож оточуйте себе прекрасним!)
   

Немає коментарів:

Дописати коментар