середу, 30 листопада 2011 р.

Маска із молочних пінок

   Чи любите ви молочні пінки? Люди розділяться як мінімум на два табори - одним вони бридкі і слизькі, іншим ніжні і смачні. В якому б із них ви не були, є дуже гарний спосіб їх використовувати - як косметичну маску.
   Одна моя гарна йогічна подруга раз зустрічала мене в себе дома із якоюсь дивовижою на обличчі. Згодом вона навчила мене цій простій і гарній процедурі. Просто знімаєте молочну пінку і мастите на обличчя. Ходите скільки вам заманеться. Дуже гарно, якщо ви в молоко додаєте різні спеції або гхі.
   А чому я про це розповідаю? Ще одна моя гарна йогічна подруга пригостила мене божественним бабусиним молоком. І пінки з нього - це щось феноменальне! В самий раз тим, у кого від осені-зими шкіра потребує більшого догляду і турботи. Звичайно, пінки із магазинного молока це така дуже бідна імітація живого молока, тому роздобудьте якось справжнього молока і насолодіться його дбайливою турботою про вас зовні і зсередини будь ви чоловіком чи жінкою:).

Немає коментарів:

Дописати коментар