пʼятницю, 18 листопада 2011 р.

Духовне ім'я у традиції Кундаліні йоги

   У традиції Кундаліні йоги є духовні імена. Вони дуже красиві і змістовні. Ім'я дається і отримується для створення особливої вібрації. Це інструмент, який допомагає нам зв'язатися із нашою істинною ідентичністю через звучання наад. Ім'я це певною мірою виклик, воно спонукає на прогрес, ріст, розриває старі вузькі шаблони і веде до нескінченного себе, благословляє нас.
   Більшість студентів має певну пересторогу до цього кроку. Здається, що ім'я може тебе прив'язати до чогось, або ще якісь інші мотиви можуть бути у кожного. Звісно, коли це так, то краще облишити справу із отриманням імені. Оскільки, на мою суб'єктивну думку, цього має хотітися всім серцем! Ще один момент - дехто можливо вже і готовий внутрішньо, але йому здається, що він ще не достатньо досвідчений практик і що для цього потрібна якась особлива ініціація. Насправді, наш Майстер, Йогі Джі, казав, що якщо ви самі себе не можете ініціювати в Кунділіні йозі, то ніхто цього не може зробити за вас, оскільки це практика вчителів, а не учнів. 
   Тому якщо всі ваші острахи позаду і ваша Душа милостиво просить вас отримати нарешті ім'я, я розповім вам шалено секретний метод як це зробити: відкриваєте сайт фундації 3HO, заповнюєте форму і чекаєте. Через деякий час із вами зв'яжуться приємним і натхненним листом. Хтось може зауважити - так просто! Дійсно так може здатися спочатку. Однак хай це вас не бентежить. Ви отримаєте справді живого друга, який розгортатиметься до вас все новим і новим квітом, ніби квітка, що вічно розгортає нев'янучі пелюстки формами нових божественних мандал. 
   Більше інформації про духовне ім'я можете прочитати тут.  Також не забудьте повідомити інших про те, що ви маєте нове ім'я, аби вас так могли називати, створюючи щоразу вашу звукову вібрацію ідентичності, і з'єднуючи цим вас із Вами. 
Сат Нам!
Фатепал Каур

Немає коментарів:

Дописати коментар