четвер, 17 березня 2011 р.

Досвід практикуючих



   










Каріна Бобровська,

соціальний психолог, співачка,
практикує кундаліні йогу



Практика повторення шабта СоПуркх.
В своєму житті, я мала досвід повторення практики СоПуркх. Даний свячений текст було створено Гуру Рамдасом. Відверто кажучи, я до кінця навіть не уявляла, якою силою наділяє дана практика. Я читала шабд для двох чоловіків. Один із них був мій тато.
Я помічала як наші відносини з татом стають більш міцнішими, прозорішими і сповненими довіри. Разом з тим, поведінка чоловіка для якого я читала шабд дуже змінилась. На місце сумнівів у собі прийшла впевненість і віра в свої сили,  його відношення до інших змінилось, вона виражала вдячність.
В свою чергу я виражаю  вдячність Фатепал Каур, яка поділилась зі мною даною практикою, а також Гуру Рамдасу, завдяки якому вона була створена!
Сат Нам 

2 коментарі:

  1. Я приєднуюсь до слів подяки, бо теж маю власний досвід від цієї практики - вона й справді дуже сильна. Мій чоловік теж дуже змінився, відколи я почала цю практику. Він відмовився від деяких шкідливих звичок, рабом яких був дуже довгий час. Дякую Гуру Рам Дас і Фатепалк Каур.

    ВідповістиВидалити
  2. Катафалк Каур;) - як тільки не називають!
    Фатепал!:)
    У мене теж є гарний досвід цієї практики - це вирівняло кармічні вузлики із близькими чоловіками і гарно вплинуло на більш тонкий зв'язок із своїм внутрішнім чоловіком, глибше його розуміння і любов.
    Вахе Гуру!
    Дякую за благословення!

    ВідповістиВидалити