понеділок, 25 квітня 2011 р.

Досвід практикуючих


Каріна Бобровська, соціальний психолог,
співачка, практикує кунділіні йогу



Медитація «Гуру Рам Дас: ритмічна гармонія для вашого щастя»

Сьогодні 24.04.2011 року.
Ранкова медитація: «Гуру Рам Даса», виконую разом з мантрою «Гуру Гуру Вахе Гуру Гуру Рам Дас Гуру» .
 Якщо зазирнути в історію, коротко зазначу, що  це гурумантра самого Йогі Бхаджана, яку йому дав вчитель на тонкому рівні  Гуру Рам Дас.
Це з історії Кундаліні Йоги, а з моєї особистої історії, зазначу, що отримала цю мантру, разом із «ударами» по носику. Я зву ці ударами «священими», трошки поболіло, покрутило, та тоді прийшло розуміння, що тільки так і саме так ми отримуємо найцінніші подарунки від наших Вищих Вчителів через вчителів з якими працюємо в суспільстві.
Так, ось про практику.  Що стало відбуватись? Я подіставала ті речі, які мені раніше дуже подобались, ті які робила своїми руками, і вкладала в них певні думки і певну енергетику про справу з якою вони повязані. Так історично склалось, що мені довелось відкласти їх на другий план, якщо не сказати на план 3 чи навіть 10. Чому так сталось? Причини різні, можливо втрата віри в цю справу, можливо змінились пріоритети, а може і те і інше не знаю… Всередині щось говорило, «Бачиш «прийшов» вік, під назвою «дорослість»», і так  на місце улюблених справ прийшла  «Важність» соціальна в костюмі і галстуку (так, саме в галстуку, а не в краватці, не зважаючи на те, що я жінка).:)
 Я зрозуміла, що втратила щастя, хоч на деякий період свого життя, але я його втратила, коли повірила в гру «суспільства» - чим  вища посада, тим респектніше до тебе відношення, так думала колись, та  моя думка з часом змінилась. Бо скніння на своїй роботі в офісі, який таємно зветься «службою», то мало кого цікавить, а ти радієш, бо є престижність. Чомусь ту справу, яка подобалась моїй душі, я вважала менш престижною, хоч близькі і друзі говорили, що в мене добре виходить,  та найголовніше, що я сама щастила була в цьому.
І от рік за роком я лише дивилась на атрибути, які мені нагадували, що я їх колись робила. І ось вчора, після медитації цей атрибут почав «говорити», ні не лякайтесь, я здорова, навіть робила тест, сказав, що шизофренія відсутняJ. Він почав говорити у вигляді ідей, цей результат моєї попередньої роботи, мабуть так захотів,  щоб його знову оживили  включивши в життя.
Я можу сказати, що вчора була щасливою.  Вперше, в цьому напрямку за довгий час, якщо точно то з 2009 року.
Ось така вона Медитація ритмічної гармонії  нашого щастя. І додам, що практикувати її почала тільки з 21.04. 2011, а це всього лише 4 дні тому. Що ж буде далі?   
Сат Нам

Немає коментарів:

Дописати коментар