суботу, 9 червня 2012 р.

Квітотерапія


   Нині існує багато методів досягнення рівноваги через взаємодію із природою. Та ж само Аура-Сома використовує енергію рослин, каменів та мінералів, також є Квіткова терапія Баха, що діє за подібними принципами. Однак є ще більш пряміші взаємодії.
   Про цей метод, надзвичайно простий і приємний у використанні, минулого року розказала моя улюблена Маріанна Полонські, вона казала, що про це описано у давніх ведичних текстах.
 Трапляється, наше серце сповнюється смутком, ми маємо мало енергії і відчуваємо якусь чорно-білість буття. Тоді нам на допомогу біжать квіти!:) Правда, нам самим прийдеться до них спершу підбігти. 
   Візьміть квіти, які вам до смаку (краще щоб це були справжні живі квіти, що виросли на сонці і насичені пранічною енергією. Можна потерти руки, щоб розігріти свої канали і просто таки пальчиками торкатися до квіток і безпосередньо через руки насичувати серце енергією любові, квітучості і щастя. Побудьте у такій квітковій медитації необхідну для вас кількість часу, поки не відчуєте повне насичення, подякуйте їм і Джерелу і насолоджуйтеся!
   Наступний вид Квіткотерапії прийшов до мене спонтанно і дуже допоміг. Якось мені необхідно було бути на одній зустрічі із людиною із вкрай неприємним важким полем. Перед цим я купила такий цупкий круглий букетик, складений на естетичний смак дивовижною одноокою бабусею. Таке було враження, що він сам попросився до рук і виглядав як справжній щит! Коли так багато квіток збирається в одній руці, то це по-перше відволікає увагу, по-друге, створює якусь особливу атмосферу і озонує комунікативний простір легкою свіжістю. Все пройшло набагато краще, ніж могло, а не перемелені рештки темних демонів, що таки намагалися проникнути в моє поле, нейтралізувалися тим, що всю дорогу додому я їхала із букетом на рівні сердечної чакри

   Деякий час мене дуже непокоїло те, що ми зрізуємо квіти і цим позбавляємо їх життя. Аж якось я почула від одного авторитетного для мене ведолога, що всі рослини мають такі ж бажання як і у нас - вільно пересуватися у просторі. А цю можливість їм можемо дати тільки ми. 
   Зараз таак багато різних квітів! Їх можна купити, виростити і навіть просто нарвати в полі. Оточуйте себе цими божественними створіннями і насолоджуйтеся їхньою приємною компанією! 

Немає коментарів:

Дописати коментар