середу, 12 грудня 2012 р.

Досвід практикуючих: про лівий канал або як заспокоїти активних дітей

 Оксана Шевченко,
редактор, журналіст, практик Кундаліні йоги і просто чудова дівчина


   Ви знаєте, що таке три хлопці активного віку у одному хоч і не дуже маленькому будиночку? Це ЩОСЬ! Особливо, коли ці самі хлопці у веселому настрої шкодливих козенят. Я знаю! У мене син і два племінники. І вони збираються у дідусевому будинку, досить немолодому будинку, маю я сказати, тоді здається, що не встоїти старій будівлі…
  Тому для заспокоєння, відволікання, перемикання використовуються різні заходи і засоби. І ось. Одного разу, якраз потому, коли я дізналася про місячний і сонячний канали на одному із занять по кундаліні, старші хлопці розбушувалися не на жарт.  Чого я тільки не пробувала робити: кіно, книга, малювання, цукерки,  віджимання від полу на час, 108 «жабок», розмови про сусідських дівчат – нічого не допомогло. Вони ганяли, стрибали, кричали, ні радше верещали, реготали, бігали, били один одного… Врешті вдалося вловити момент, коли всілися, щоб перевести дух…
   Я швиденько запропонувала закрити праву ніздрю, говорячи, що так роблять лише дорослі йоги, і дихати через ліву (я чітко розуміла, що активізація лівого каналу допоможе їм заспокоїтись. А всіляка малишня того не вміє. Хрещеник поставився з більшою повагою, ніж мій син. І дихав більш ефективно, протяжно, гарно, і трішки довше по часу…
   Обидва реготали при цьому. Штурхалися. Кривлялися. Але якось-таки дихали.
Перша хвиля заспокоєння  прийшла за 5-10хвилин. Потім хлопці і взагалі  притихли. 

Зрозуміти силу лівостороннього дихання я змогла лише тоді, коли побачила, що Богдан (так кличуть мого хрещеника) влігся спати о шостій годині вечора, просто посеред великого залу з каміном. А потім взяв плед і пішов у свою кімнату. Досипати. Хлопчику 11. Він справжній підліток, гоноровий і колючий.  Будь-які натяки на дитячу поведінку сприймає в штики. До речі, вдень не спав з 2 років. Отак…

   Зараз ми з сином дихаємо так перед сном.  Він нетерпеливий, тому дихає пару секунд, щастить, якщо хоча б півхвилини. Але засинати почав краще…
Просто. Ага! Дієво! Ще б пак! Доведено мамою і хрещенкоюJ




P.S. Якщо у вас є особливі кундалінські враження, якими ви хочете поділитися, надто досвідом із практики - то радо чекаємо на ваші пости! Це принесе користь вам, адже стане зрозуміліше, що власне відбувається у вас самих, і нам усім дуже цікаво буде дізнатися про це, адже приклади так надихають!:) 

Немає коментарів:

Дописати коментар