неділю, 12 травня 2013 р.

Мати - перший вчитель - Дню Матері присвячується

   
 Вже традиційно, другу неділю травня ми святкуємо День Матері. Чудове свято, адже саме в цю квітучу пору серце аж проситься вшанувати материнське начало. Незалежно, ваша мама із вами зараз у цьому фізичному просторі чи можливо її душа у іншому вимірі, у гарних ви із нею стосунках чи ні, і, можливо, ви навіть ніколи її і не знали - образ Великої Матері завжди у наших серцях, він транслюється через безліч матерів - наших фізичних, хрещених, нянь, виховательок, просто чудових добрих жінок, які діляться із нами своїм теплом і турботою... 
   У Сірі Гуру Грантх Сахіб є божественний гімн "Гуру Дев Мата" Гуру Арджун Дева, який починається із того, що "Мати є наш перший вчитель". Цей шабд дає зв'язок із Істинним Божественним Учителем, який проявляється через різні іпостасі і супроводжує нас крізь життя.  Особливо божественно він звучить у виконанні Гуру Дживан Сінгха:

Gurdev Mata Gurdev Pita Gurdev swami paramesura
Gurdev sakha agiaan Bhanjan gurdev bandhip sahodara
Gurdev daata har naam updesai Gurdev mant nirodhara
Gurdev saant sat budh moorat gurdev paras paras para
Gurdev tirath amrit sarovar gur giaan majan aprampara
Gurdev karta sabh paap harta gurdev patit pavit kara
Gurdev aad jugaad jug jug gurdev mant har jap udhra
Gurdev sangat prabh mel kar kirpa hum moor paapi jit lag tara
Gurdev satgur parabrahm parmesar gurdev Nanak har namaskara

підстрочний переклад:
Божественний Вчитель - це моя мати,
Божественний Вчитель - це мій батько,
Божественний Вчитель - це мій Верховний Господь,
Божественний Вчитель - мій супутник, розсіювач духовного невігластва, є моїм родичем і братом.
Божественний Вчитель - одарювач і вчитель Божественного Імені, Мантра, що ніколи не підведе.
Божественний Вчитель - образ істини, мудрості, Філософський камінь, дотик до котрого трансформовує.
Божественний Вчитель - святиня паломництва і озеро божественного нектару; купаючись в мудрості Гуру, людина переживає Нескінченність.
Божественний Вчитель - це Творець і Руйнівник всіх гріхів; очищувач грішників.
Божественний Вчитель - існував із самого початку буття, протягом віків, у кожному часі, це Мантра Божого Імені; повторюючи, людина рятується.
О, Бог, будь ласка, будь милостивим до мене щоб я міг бути із Божественним Вчителем; я дурний грішник, але тримаючись його, я досягну цілі. 
Божественний Вчитель - істинний Гуру, Верховний Бог, Трансцендентний Господь;
Нанак смиренно із благоговінням схилений перед Господом, Божественним Вчителем. 

Немає коментарів:

Дописати коментар