понеділок, 27 червня 2011 р.

Досвід практикуючих


Досвід застосування «Медитація для внутрішньої стійкості»
Каріна Бобровська, співачка, соціальний психолог

   Ця медитація допомагає мені зберігати стійкість і внутрішню міцність, навіть коли навколо бушує вирій конфліктних ситуацій. Медитація дуже зручна, вона виконується протягом, всього лише, трьох хвилин. Для неї не потрібно спеціальної мантри, як це буває при виконанні інших медитацій, тому можна виконувати в місцях де немає доступу до електроенергії, що дуже зручно практикуючи на природі.
 Для полегшення зручності виконання мантри протягом 120 днів, я використовувала таблицю контролю, її можна розробити власноруч, зразок наведений нижче.  В таблиці я зазначала день початку і день кінця практики, кожен  день виконання практики  відмічала хрестиком. Така схема допомогла мені памятати про вчасне виконання мантри, і період довжиною у 120 днів пройшов без внутрішнього тиску і тривоги.
   По закінченню практики я помітила, що виконання не улюбленої роботи стало приносити задоволення, зявилась легкість і прийняття. Я помітила, що почала більше цінувати результати своєї праці, до кожної справи підходила бережно і з повагою, більшість справ почала доводити до кінця, а не лишати на середині дороги, як це було раніше.
   Дякую за чудову практику, яка допомагає робити себе щодня кращою особистістю.

З разок
Таблиця контролю
1
2
3
4
5
6
7
8
120
28.02.11
1.03.11
2.03.11
3.03.11
4.03.11
5.03.11
6.03.11
7.03.11
25.06.11
+
+
+
+
+
+
+
+
+

Немає коментарів:

Дописати коментар