вівторок, 19 червня 2012 р.

Джей Те Ганг

   Є дуже особлива практика із мантрою Джей Те Ганг (Слава Мечу, шабд написаний Гуру Гобінд Сінгхом). Вона наскільки сильна, що відсікає кармічні хвости і перетворює негативність у позитивність. 
   Тривалий час ми виконували Садхану Епохи Водолія, як підготовчу до нового етапу. Тепер щосуботи наша кундалінська громада зустрічає ранок із Садханою Джей Те Ганг, слова і коментарі Йогі Бхаджана, Майстра Кундаліні йоги, далі: 
 Йогі Джи:

"Коментарі до цього шабда пов'язані із "пара"-енергією. "Пара"-енергія - це основа, якщо ви візьмете визначення Бога у писаннях, то Бог - це Пран-наат, Той, що Дає Дихання Життя. Пара-Парбрахам - це єдине його ім'я в пракаші... те, що ви бачите і чого не бачите.
Що вам потрібно робити? Це пісня Гуру, це хвала Гуру: Джей Те Ганг. Я не знаю більше жодного слова із нього. Не можу промовити, не можу співати. Томущо він так глибоко в мені. В той момент, коли ви промовляєте "Джей Те Ганг" - я вже там. Більше мені нічого не потрібно. Але якщо ви розумієте цей шабд і входите в його силу, що закручується, він працюхє, як Содаршан Чарка (нищівна зброя Господа). Він відсікає карму, подібно непереможному воїну, що нищить ворога мечем. А ви американці, вам потрібне інше порівняння. Як газонокосарка косить траву - ось так працює цей шабд. Спробуйте його якось."

"Цей шабд діє на трьох рівнях. Співайте його лежачи - він буде мати одну дію. Сядьте і співайте - ефект буде іншим. Встаньте і співайте - він проявиться інакше. Коріння, стовбур і квітуча крона - в трьох проявах він діє по-різному".

Цей шабд настільки п'янить, що сп'яніє все зло в людському єстві. Варто вам огорнути себе цим шабдом - і все. він буде слідувати за вами. В цьому теж сила цього шабда. Не потрібно навіть буде промовляти і слухати його - коли б не з'явилася негативність в орбіті вашого життя, цей шабд почне дзвеніти у вас у вухах, і я думаю це кращий Дар, котрий ми будь-коли отримували від Гуру. Він написаний абсолютно ясною мовою, у ньому немає ніякої подвійності". 




ДЖЕЙ ТЕГАНГ

Шабд Гуру Гобінд Сінгха

кхаг кханд біхандан кхал дхал кхандан
ат ран мандан бар бандан
бхудж дханд акхандан тедж парчандан
джот амандан бхаан прабхан
сукх сантаа карнан(г) дхурмат дхарнан(г)
кілбікх харнан(г) ас сарнан(г)
джей джей джаг кааран сріст убааран
мам пратіпааран джей теган(г)

Меч руйнує і відсікає демонів ума і тіла.

Його краса і міць змінюють поле життєвої битви.
Він - продовження руки, він непереможний.
Його стрімкість змушує тремтіти,
Його осяйна велич затьмарює навіть сонце.
Він захищає світ і щастя праведних
і руйнує негативну енергію будь якої сили.
Він позбавив мене від негативності і вини,
котрі я ніс на собі. У нього я шукаю притулку.
Слава, слава найвеличнішому вершителю цього світу,
рятівнику світу, моєму великому захиснику!
Слава йому - Мечу!

   

Немає коментарів:

Дописати коментар